VELIKI I MALI ZA LJEPŠE PČELICE

Djeca, roditelji, odgajateljice i studenti Učiteljskog fakulteta u Rijeci zajedničkim snagama odlučili su obnoviti unutrašnji i vanjski prostor riječkog vrtića “Pčelice”. Četrdesetak djece, u dobi od treće godine do polaska u školu, oslikalo je i lakiralo klupice, stolove, stoliće i drvena vrata, decoupage tehnikom oplemenilo namještaj, a od svog okoliša napravilo pravi, mali ekološki vrt na kojem bi im mogla pozavidjeti i popularna vrtlarica s HRT-a.

VELIKI I MALI ZA LJEPŠE PČELICE

Djeca, roditelji, odgajateljice i studenti Učiteljskog fakulteta u Rijeci zajedničkim snagama odlučili su obnoviti unutrašnji i vanjski prostor riječkog vrtića “Pčelice”. Četrdesetak djece, u dobi od treće godine do polaska u školu, oslikalo je i lakiralo klupice, stolove, stoliće i drvena vrata, decoupage tehnikom oplemenilo namještaj, a od svog okoliša napravilo pravi, mali ekološki vrt na kojem bi im mogla pozavidjeti i popularna vrtlarica s HRT-a.

Vrijedno su grabljali, kopali, usitnjavali zemlju, čupkali travu i korov, sijali, okopavali, presađivali i zalijevali raznovrsno cvijeće i povrće. Posebno su ponosni na svoju salatu, mahune, peršin, rajčice i paprike, koje slasno jedu za vrijeme ručka u vrtiću. U žardinjere izrađene od starih crjepova i ukrašene kamenčićima i školjkicama, te oslikane posude od terakote posadili su cvijeće kako bi im vrtić bio još ljepši. Upoznali su se s autentičnim mediteranskim biljem (ružmarin, lavanda, lovor, čuvar kuća) i izradili svoj herbarij pod nazivom “Cvijeće, lišće, trava i korov u okolici mog vrtića”.

pcelice1

Naravno, malo su im u svemu pomogli i odrasli. Nabrojene aktivnosti predstavili su na izložbi “Proliće va Kostreni” i na “Proljetnom sajmu” u Rijeci, kako bi drugima pokazali kako se s malo financijskih sredstava i puno dobre volje može kreativno urediti prostor u kojem djeca borave veći dio dana i pri tome razvijati pozitivan odnos prema radu i prema drugima, te osjećaj ponosa ostvarenim rezultatima, što je sasvim sigurno još vrjedniji ishod akcije.