BBDO AGENCIJA OSMISLILA NOVI VIZUALNI IDENTITET AKCIJE “ZA OSMIJEH DJETETA U BOLNICI”

Zagreb, 14. lipnja 2016. –  Akcija “Za osmijeh djeteta u bolnici”, u organizaciji Saveza društava Naša djeca Hrvatske, Hrvatskog društva za preventivnu i socijalnu pedijatriju i Pedijatrijskog društva hrvatske udruge medicinskih sestara, osvježena je novim vizualnim identitetom kojeg je osmislio Ivica Ivaci, senior dizajner agencije BBDO Zagreb.

U Akciju “Za osmijeh djeteta u bolnici” uključeno je 38 bolnica/dječjih odjela u Hrvatskoj, a prestižni naslov ”Dječji bolnički odjel-prijatelj djeteta” do kraja 2015. dobilo je 33 bolnica/dječjih odjela. Akciju podržavaju Ministarstvo zdravlja, donatori, sponzori i građani, a svojom pro bono kreativom akciji se pridružio i BBDO Zagreb, najnagrađivanija agencija na ovogodišnjim Danima komunikacija s osvojenim Grand Prix Effie i Ideja X nagradama te titulom Agencija godine.

Luka Duboković, izvršni direktor BBDO Zagreb povodom suradnje izjavio je: “Iznimno nam je drago da možemo svojim kreativnim radom podržati rad Saveza i njegovih partnera u ovoj hvalevrijednoj akciji. Nadamo se da će novi vizualni identitet privući još više donatora kako bismo svi zajedno omogućili djeci što ljepši i ugodniji boravak u bolnici, za što više osmijeha na njihovim licima.”

“Jako smo ponosni i zahvalni što nas je najbolja hrvatska agencija BBDO Zagreb podržala u ovoj akciji i omogućila nam novi vizualni identitet kampanje. Akcija “Za osmijeh djeteta u bolnici” u sedamnaest godina svoga trajanja uvelike je pridonijela mogućnosti boravka roditelja uz bolesno dijete, otvaranje igraonica i škola u bolnici, oplemenjivanju i uređivanju bolničkih prostora te općoj humanizaciji bolničkog liječenja djece u hrvatskim bolnicama. Veselimo se i budućim suradnjama u kojima su djeca na prvom mjestu”, istaknula je predsjednica Saveza društava Naša djeca Hrvatske i predsjednica Središnjeg koordinacijskog odbora Akcije, prof. dr. sc Aida Salihagić Kadić.